onsdag..

jahapp.. då va vi här igen, onsdag. det är den här dagen som vänder allt.. klockan tolv så vänder onsdagen hela veckan mot det goda --> snart helg!

har sovit riktigt gott inatt och vaknade utvilad.. kanske blir en promenix ikväll då =) har ju varit för lat och haft fullt upp dom senaste dagarna så de har inte blivit av. ibland måste benen få vila också.

dom senaste fem dagarna har jag haft ont på nedanstående ställen:

*höger fot
*vänster rumphalva
*mellan skulderbladen
*svanken
*tjej-magen

kommer faktiskt inte på något mer just nu... mina krämpor har tagit kål på mig men nu jävlar ska dom få tillbaks =)
nu ska jag traska in i köket med disken, vika ihop tyget som ligger på golvet sedan i söndags.. slänga lite papper i pappersinsamlingen, lägga räkningarna i en hög, stuva undan symaskinen, stuva undan tidningsstället.. diska kanske?
hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback