olycklig!

det är precis det jag är.. egentligen. jag vill nog inte visa det men det gör ont så många gånger att jag inte vet vart jag ska ta vägen när jag tänker på det.

"det är som det är" - de e väl de svaret jag kommer att få leva med ett tag känns de som.. suck!

har varit hos therese ikväll (igen!) och surrat.. ätit en massa vindruvor och körsbärstomater och sånt.. jättegott och jättetrevligt!

ska väl försöka sova ikväll men det är 30+ på krogen så jag vet inte riktigt hur det ska gå till, dom lever ju om som om dom vore 16-åringar som gick på sitt första fylledisko! ibland blir man bra less av att bo så nära en krog men va fan, det är en gång i månaden jag verkligen stör mig på det.. annat lär det bli i sommar när allt drar igång med festivaler och sånt. de e ju tur man inte jobbar helg längre..!

imorgon ska jag vara med barnen.. ska bli jätteroligt för de va bra längesen jag verkligen träffade dom, har väl inte varit mitt rätta jag men nu känns det som att det börjar gå lite uppåt iaf (alltid bättre än neråt).. ska se om jag får med mig kameran till syster så att jag kan knäppa lite bilder på mosters små charmtroll :D

på kvällen ska jag, milla och therese grilla lite och sedan blir det kanske en sväng iväg till tomas och sen är det crusing här i stan! woohoo!.. äntligen lite vin igen ;)

näpp.. nu ska jag ta å göra mig klar för bädden, håll tummarna för en god natts sömn (det lär behövas inför morgondagen)..

natt natt.


ps. inga bilder idag heller =/

Kommentarer
Postat av: Therése

OMG! 30+ Din stackare! Fick du någon sömn i natt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback