mm..

nu har jag kommit hem, ätit middag och surrat lite i telefon... finns en person jag saknar så himla mycke så att det gör ont ibland. tänk om man kunde få saker ogjorda, skulle vara skönt att kunna spola tillbaks tiden och börja om från scratch igen men som alla vet så går det ju inte.

suttit och surrat ett par timmar hos en vän som jag tidigare skrev.. druckit lite kaffe och ätit vattenmelon (årets första)..

vetti fan vad jag ska hitta på ikväll, blir nog tidigt i säng om min kropp får bestämma.. är konstigt yr och slut i skallen idag.

vaknade förbannat sent imorsse 10.43 för att vara exakt och kände väl att de va dags att kliva upp, mör i skallen så satte jag mig vid datorn och ringde mamma efter frukosten.. hängde med dom på skattkistan och sen upp på åhmans för att titta på lite färg och sånt. efter de så skjutsade dom upp mig på jobbet, sista dagen för min kollega robin idag och vi hade köpt en liten avskedspresent som han skulle få.. kom väl lite plötsligt eftersom han egentligen skulle sluta nästa fredag, i de här paketet så låg nedanstående grejjer.

*graviditetstest
*glidmedel
*kondomer
*luftfräshare (hur fan stavas de???!)
*ståltvål
*en citron

ovanstående skulle förhindra en eventuell graviditet när han åker till norge eftersom dom flesta som åkt dit nu på slutet är på väg att bli föräldrar (vetti fan vad som händer på den där ön egentligen - lovund)

de roliga va väl egentligen att robin hade sett en inköpslista som ramlat ut ur min väska när vi va i kramfors förra helgen och på den så stod det glidmedel och kondomer.. robin hade sagt till sin flickvän att jag skulle inhandla detta och dom hade väl skrattat lite gott med tanke på vad man brukar ha ovanstående saker till. tji fick han när dom låg i avskedspresenten till honom ;)

hmm.. nu ska jag nog hitta på något.. ska kolla på mina paprikaplantor eftersom det verkar komma upp en liiiiten planta ur den nu.. håller tummarna!

hejhej.

Kommentarer
Postat av: Therése

Nu är jag inte riktigt med här tror jag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback