jahapp..

klockan blev lite mer än jag hade tänkt då natalie ringde när jag va på väg hem från therese...

kom hem från jobbet i vanlig ordning och hastade i mig ett par pizzabullar till middag, tog en promenad upp till madde på skedom och åt lite jordgubbar och kladdkaka innan jag traskade hemåt igen.. tog väl ca 60 min att gå totalt. kom hem och värmde hallon och tryckte ner glass i det (som vanligt!), gick ut på bakgården och åt upp glassen där eftersom de ha varit lite bättre väder nu idag =) ringde therese för att jag hade tråkigt och sedan gick jag dit, åkte på konsum och köpte glass (en glass till, ja veeet!).. och åt glass då såklart - dumle snacks glass =) jättegod!

kom hem för någon timma sedan och nu har jag tänkt lägga mig och sova.. hade väl egentligen planer på att lägga upp lite bilder nu ikväll men de blir för sent. får bli imorgon istället (om tid finnes).

natt natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback