jahapp.. de va de de..

skulle ju grilla med grannen, vädret sket sig och bakgården var fullt bemannad med snickerigrejer och folk så de blev inget.. har nu stekt min marinerade fläskfilé och gjort klyftpotatis och vitlökssås, blev jättegott fast jag tror det hade varit bättre med grillat..

har varit hos elin och alma och hälsat på idag, surrat lite.. myst med lillan och ja.. vad har vi gjort egentligen? typ inget.. bara varit.

syster skickad ett sms och frågade om jag ville vara chaffis, hon hade tydligen hamnat ute i skogen på galej igår.. åkte iväg och hämtade henne.
hahaha! parkerade bilen på gården där hon va, klev ur och drog åt handbromsen.. surrade lite med dom som stod utanför och tittar över axeln och ser min bil som börjat rulla.. HELVETE! jaja.. bara att springa, hann rädda både bilen och lastbilen som stod en bit framför (nästa gång ska jag DRA åt handbromsen)..! skjutsade iaf hem syster och for tillbaks till elin och forsatte med just ingenting.

nu är det kvällen.. har jätteont i den lite mindre magen, kanske är det veckan som är på g (jag har noll koll eftersom den gör lite som den vill numera.. pillerna gör sitt)..

har fått ont i rumpan igen, den där muskeln (om det nu finns någon muskel i min rumpa) eller va fan de nu är som börjat jävlas igen.. tror jag får börja ta promenader igen, verkar ju bli bättre då.

nu ska jag ta å plocka ihop i köket, diska as usual och sen ska jag nog sätta mig och försöka sy.. hur fan syr man en rund kudde?!!

jaja. hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback