iiih..

sitter och trycker i mig kvällsmacka.. knäckebröd med keso/skink/rödlöks-röra, riktigt smarrigt! blev dock lite för mycke rödlök (men de löser vi med vatten)..

mamma hämtade mig på jobbet idag och hade pojkarna med sig, minns inte när jag träffade dom sist men de va bra längesen =( jag har blivit lite av en ensamvarg men jag tycker att det är förbannat skönt att få sitta ensam en kväll och bara stirra, samtidigt är det jättetråkigt att vara ensam. jag vet att jag är konstig!

åkte iaf hem till mig en sväng och när vi kommit innanför dörren så utbrister fabbe; alltså varför ska man skaffa barn.. djup suck..  jag stirrar förvånat på honom och säger; men fabbe om man inte skaffade barn hade ju inte ni funnits eller hur? fabbe går in i någon slags tankegång och förblir tyst, han hade nog inte tänkt så långt ;D

nu ska jag slå på tv'n och vänta på att desperate börjar..

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback