hushållsarbete är livsfarligt!

japp nu är det bevisat! hushållsarbete (helst diskning) är livsfarligt!!!

stod och skulle diska för att kunna skala en morot (diskberget var för högt!!) och när jag försöker slå ut diskmedlet ur den halvtomma diskmedelsflaskan så flyger det upp en diskmedelsdroppe mot mig och hamnar i MITT ÖGA!!! hur i helvete kan en liiten droppe komma in i ett kisande öga? det är nog som en där
kloke mannen kom på ändå..

Murphy sa: "Om det finns två eller fler sätt att göra något, och ett av dessa sätt leder till en katastrof, så kommer någon att göra det på det sättet"..

jag är ledsen för att jag aldrig lärt känna denna man för jag och han skulle komma väldigt bra överens!

......tvtvtvtvtvtv......

nu är det desperate housewifes och paus.. dags att skala en morot till och denna gång utan diskmedel!

mitt öga känns skrumpet!

hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback