håll tummarna!

för att min kväll blir så lyckad som jag önskar att den ska bli... jag har inte så stora förhoppningar själv så jag kan nog behöva ett gäng extra ;)

kompade en timma från jobbet, skönt att kunna gå hem lite tidigare på en fredag.. nu är komptimmarna dessvärre slut =/

imorgon blir en fullspäckad dag känns de som.. vid elva ska jag hänga med tomas och robin till kramfors där tomas ska besiktiga bilen och sedan ska vi säkert gå en sväng på sylos =) längtar!
syster har önskat skjuts på kvällen mellan varven så jag ska väl agera chaffis dådå.. sen ska tommy komma på kvällen och sitta å snacka lite skit med mig =) ---> dags att städa med andra ord!

hade hoppats på lite bättre väder så att jag kunnat gå upp på maxi corner och titta på lite tyg men tji fick jag, himlen har öppnat sig och ett skyfall rasar nu från himlen utanför mitt fönster..

nu ska jag ta å hitta någon fin plats till mina plantor och sedan ska jag hitta en plats till den stora chili-plantan jag fick av tommy också =) hihi.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback