dessa försäljare..

vem fan vill betala 25 kronor månaden för att kunna spärra sina kort i ett enda samtal när det väl händer (förhoppningsvis aldrig),..??!  25*12 blir 300, 300 kronor är en klänning! jag lägger mina pengar på en klänning istället.. mycke mer praktiskt att ha dom pengarna hängandes i garderoben (där jag kan se dom).

känns lite konstigt att inte ha någon kommentar från therese idag, hon är väl den som typ kommenterar varje inlägg.. btw så befinner sig både milla och therese i utlandet.. snacka om att jag är avis!

ska börja spara pengar.

nu ska jag logga in på banken och se vad det är för räkning jag fått idag.. sen ska jag hämta posten.

tjing.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hur många klänningar har du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback