åsså va de snart fredag då..

kom just hem från emma, har tryckt i mig en chokladbit alldeles nyss.. så himla god!

hos emma har vi tittat på tv och surrat lite, ätit lite sallad å ja.. surrat lite till? den pissiga dagen blev väl lite bättre iaf och nu håller jag tummarna på att natalie kommer hit i helgen också! hoppas att hon lyckas övertala benny så att dom kan styra kosan mot en lite bättre håla än vad husum är ;)

nu har jag planer på att lägga mig och sova.. är hyffsat trött och hoppas att jag kan somna i tid nu då.

läste ut boken "spelet" idag, halvdåligt slut men ja.. i det stora hela va boken suveränt chockerande! men jag älskar fortfarande the dirt, love that book!

dags att välja ny bok.

natti natti

Kommentarer
Postat av: Therése

Ja, The Dirt är definitivt bättre än Spelet..

Postat av: mumlan

Jasså du tyckte inte om larven =)

2009-05-22 @ 10:24:28
Postat av: Natalie

Haha ja jag ska tjata och tjata, !!!! skratt allt är väl bättre än husum ;):P

2009-05-22 @ 11:56:19
URL: http://masscara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback