seans...

igår hängde jag med elin på seans, superhäftigt måste jag säga.. ångrar inte en krona och det känns inte heller som att jag spillde bort en hel kväll...

tanten som hade seansen heter oona (tror jag) och hade åkt från nyköping på dagen, hon berättade för mig om några papper som jag bläddrade i - för fullt - och lite senare kom det fram att det var kataloger.. hon frågade om jag ville utbilda mig eller något sådant och ja det stämmer, jag bläddrar i kurskataloger läser på internet osv.. det råd jag fick var att leta djupare, dags att beställa hem en massa kurskataloger igen då med andra ord =)

oona så väldigt mycke mer också men jag orkar inte gå in på allt... det är rätt tufft när dom prickar in typ 99% av de dom säger på just mig.. något som jag brukar göra eller så som jag känner.


på onsdag ska en kille komma hit och titta på tv'n och förhoppningsvis så fixar det sig (att jag slipper välja mellan dator och tv vill säga)...

idag är det fredagen den 13 mars, GRATTIS MILLA! :D

nu ska jag göra mig klar för jobbet..

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback