så då va de avklarat..

kapitel två i matten är nu över, nästan full pott på provet så jag är jättenöjd.. det är väldigt mycke som inte "klickat" än men ja de brukar ju komma efter.. kapitel ett sitter som ett smäck efter de här iaf.

nu är det helg igen, imorgon blir de tårtkalas =) funderar på att göra nån porrig tjejtårta för imorgon och en vanlig tills barnen och dom andra kommer på onsdag..

iiih, blev så himla glad imorsse.. fick ett sms av emmi där det stod att hon skulle komma hem! gud så glad jag blev..! verkar inte som att natalie tar sig hem men jaja.. shit happens! jag är glad att någon kommer iaf =)

nä undra om man ska ta å lägga sig nu, känner mig helt mör i kroppen.. backen tar ju kål på en på morgonen och nu på vägen hem va de kallare än väntat så händerna och benen höll på att förfrysa (man ska då alltid lyssna på mamma har jag kommit fram till).

nu håller jag tummarna för att imorgon blir en minst lika bra dag som idag, resultatmässigt.. =)

kram!

Kommentarer
Postat av: tessan

Porrig tårta? Om så är fallet så måste du ju knäppa en bild och visa hur den blir :)

2009-03-16 @ 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback