prestationsångest x2

x1 - jag måste ju börja med att säga att jag inte förstår varför någon ens läser mitt ordbajs som poppar upp var och varannan dag, det finns ju så mycke mer roligt att läsa! - men för all del tack för att ni kanske tycker att jag är en intressant prick med konstiga vardagsfasoner och att mitt ordbajs är värt att lägga ner tid på, det värmer! ;D

x2 - jobbet idag är en pina, jag kommer inte riktigt på vad jag kan göra för att komma upp i en "daglig prognos" när samtalen inte direkt rinner in och mailen tynar bort.. i'm doomed!

vad jag däremot är rätt så stolt över är att jag förmodlingen, förhoppningsvis, troligtvis kommer att göra prov på kapitel tre i matten ikväll - med detta så vill jag framföra att jag ser fram emot att göra provet, jag vill klara av det och jag önskar att alla tal som kommer i det står till min fördel. vad jag däremot inte riktigt hängt med på i kapitlet är annuiteter (heter det så?), men som alltid - det löser sig.

nu ska jag återgå till att inte göra något, eller iaf ta mig i kragen och försöka göra något som inte kommer att gå.

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback