mvg-barn?

kursen är klar.. det blev nog ett mvg som det verkar =) känns jättebra att ha fått bort något man hållt på med ett tag, men ja matte är ju en av mina starka sidor men ändå har jag fått klia mig i huvudet ett par gånger..

kändes skönt att gå hem en gång för alla och veta att framtida måndagkvällar är "fria" för eventuella nöjen eller så.. underbart att kunna komma hem och känna sig slö och slapp för det e ju oftast så man känner sig på en måndag i vanliga fall.

dagen har väl flytit på bra, jobbade väl en hel del trots att det kändes som att jag mest satt och läste bloggar =/ hittade en blogg som jag nästan grät till när jag läste.. fy vilket levnadsöde, läs själva
här. det fanns stunder då jag inte trodde att jag skulle kunna svara i telefon efter att ha läst kommentarer och den livsgnista som fortfarande fanns i tjejen.. gråten satt i halsen mest hela tiden och helst när jag började läsa mammans och pojkvännens blogg därefter, man ska vara glad att man är frisk och inte lider av svåra sjukdomar.. även om jag vaknar upp på morgonen och känner att allt är piss så borde jag glatt springa iväg till jobbet bara för att jag kan. fan å, man är en självisk idiot!

nu ska jag ta å dricka upp vinglaset och äta upp chipsen jag firar med (firandet är för det jag åstadkommit dom senaste veckorna)..

natt natt

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja herregud, den bloggen är så bra, fast tårarna bara rinner när man läser där :) Hoppas allt är väl med dig!

Postat av: Linda

Ja herregud, den bloggen är så bra. Fast tårarna bara rinner när man läser där :) Hoppas allt är väl med dig

2009-03-30 @ 23:07:19
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback