mmm...

jag har just tryckt i mig en kebab med bröd, en stor sådan! det är banne mig det godaste jag ätit på bra länge.. jag är så lycklig och äckligt mätt. om typ 20 minuter är jag väl dödshungrig igen, som vanligt =/

ikväll blir det nog film och filt i soffan.. funderar på att se en riddares historia.. köpte den för ett par veckor sedan, längesen jag såg den så jag hoppas att den är lika bra nu som den va förut. jag älskar(de) ju heath ledger.. jag ska fan lägga mig och dregla över honom nu.

hörs!

Kommentarer
Postat av: Shirin

En riddares historia är riktigt bra! Nu är det visserligen år och dar sen jag såg den, men Heath är riktigt snygg!!

Jag var på BB den 22 Jan, tv:n var på och de visade på nyheterna att Heath var död...lite sorgligt var det faktiskt. Blev lite kär i honom efter att jag sett Broke Back Mountain.

En tyst minut för Heath-an!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback