kaffefläck!

godmorgon kära läsare..

jag är dödstrött, troligen för att jag somnade om en liten stund.
eftersom jag aldrig tar mig ur sängen i tid så har jag börjat ställa klockan(orna) 45 minuter innan jag egentligen borde kliva upp så får jag snooza till dödagar... imorsse va jag pigg klockan 6.15 och tänkte - yaay, en morgonpromenad... det jag inte skulle ha gjort va väl att vända mig om och blunda i ett par minuter till.. när klockan ringde andra gången va jag helt knäckt och någon morgonpromenad hade jag absolut inte i tanken!

nu sitter jag här i fula kläder och dålig frisyr.. men nä, de här är ju ingen modeblogg så jag får banne mig se ut som jag vill ! har just spillt kaffe i soffan & på mina byxor, snacka om att den här dagen inte kan gå längre ner i dyn.

dags att skölja frukostskålen, kolla lite lätt i matteboken och packa matlådan, för sen så bär det iväg till - jooooobbeeeeeet! WOOHOOO! (not)

Kommentarer
Postat av: Therése

Men idag är det ju fredag i alla fall ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback