jag ger upp!

jag har försökt att fixa så att min bakgrundsbild syns över hela skärmen istället för bara i mitten, allt utan resultat.. nu håller jag tummarna för att tommy ska kunna hjälpa mig imorgon =)

som jag sagt innan: jag är värdelös på de här..!

syrran kom hit med ungarna en sväng, full fräs med andra ord.. idag satt jag bara och stirrade på dom, jag förstår inte var dom får sin energi ifrån (?).. dom är överallt hela tiden och inte ens bollibompa fick dom att sitta still en halvtimma.. nejnej, full rulle ändå.

orkar inte lägga upp bilderna än.. jag har suttit alldeles för länge vid den här burken idag, den har tillomed sagt ifrån.. den vill att jag går härifrån och lägger ner för idag.. borde installera om skiten =/

nu ska jag ta å packa inför morgondagens mattelektion och sen ska jag nog lägga mig.. så himla trött idag..

g'natt

Kommentarer
Postat av: Therése

Så du har kallat in experthjälp, hoppas ni får till det så att du blir nöjd med designen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback