hoho..

ögonlocken hänger nere vid knäna, kan ju bero på att det blev ganska sent i lördags plus att man tydligen skulle ställa fram klockan igår.. (själv tog jag det lugnt tills jag ringde syrran på eftermiddagen och blev upplyst om vad klockan egentligen va)

åkte som en pil till graninge och hann precis till middagen hos pappsen, vidare till farmor och tog en fika efter de.. riktigt roligt =) det är inte så ofta man åker dit även fast man borde.. man vet ju aldrig hur länge dom finns kvar =/ de e ju lättare när dom bor "hemma".. mer bekvämt på något vis? jaja strunt samma, jag va iaf där å de va roligt =)

ikväll så är det matte, förhoppningsvis för sista gången... ska bli riktigt skönt att kunna gå hem efter jobbet på måndagar hädanefter! det tar förbannat på en när man varken får vara hemma måndagar eller tisdagar, konstigt att det inte kändes så när man tränade (har någon en förklaring??)

jaja å nene, jag måste borsta taggarna.. hitta allt som ska med på jobbet och börja traska mot skjutsen..

hejhej!


Kommentarer
Postat av: Therése

Instämmer! Det ska bli riktigt skönt att komma hem på måndagarna och få stanna kvar hemma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback