fredag 14.57

sitter på jobbet och gruvar mig för biljäveln som inte startade imorsse, pappsen ska hämta mig på jobbet vid halv fem å sen ska vi hem på parkeringen och kika.. bara att hålla tummarna på att den startar..

vaknade klockan 7.18 imorsse.. kände att tolv minuter va lite för lite för att dricka kaffe, käka frukost, hitta kläder och borsta tänderna på... va faktiskt klar strax efter halv men va fan, det skulle bli bilen ändå (pyttsan!)

som tur va så fick vi åka med en kollega upp på jobbet, synd bara att pappa satte av i ilfart för att skjutsa upp oss på jobbet.. min pappa han e snäll han!

på jobbet har det varit jobbigt.. undra om ordet jobbigt kommer från just jobb.. det borde ju göra det med tanke på att det säkert inte finns många som vaknar upp på morgonen och tänker yes, äntligen får jag jobba igen.. själv tänker jag nåt i stil med fan, är klockan redan sju, måste försöka ta mig ur sängen.. måste måste måste.. pust suck och stön.

i helgen blir det lugnt, förhoppningsvis.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på än men det brukar ju lösa sig =)

nu ska jag återgå till jobbet, kanske göra ett par mail innan jag stänger ner datorn för dagen..

nu är det nedräkning, en timma och 29 minuter kvar..

/T

Kommentarer
Postat av: Tommy

Nu är det 18 minuter kvar :)

Hoppas du får en trevlig helg, jag ska iaf shoppa järnet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback