florist? javisst..

god morgon..

sitter med datorn i knät, kaffet och frukosten på bordet.. jag orkar inte sträcka armen för att ta frukostskålen..! hjälp..!
ibland önskar jag att jag hade hemhjälp, någon som kunde komma hit och diska, dammsuga, sköta om mina blommor osv.. menmen jag får nog fortsätta bo i denna lägenhet själv och utan hemhjälp..

jag har kommit på mig själv med att ha en jävla massa bilder på blommor.. och tulpaner, dessa underbara skapelser! efter min födelsedag så placerades dom i alla rum..





hemma hos mor tog jag den här bilden.. (why??)



och den här står i mitt fönster.. numera utan blommor dock..



men ja.. det är synd att blommor vissnar och att dom inte är fullt lika vackra när dom blir gamla... det är precis som mig, jag har också börjat skrumpna ihop.. old tina!

men en sak är då säker.. florist är då inte mitt yrke, det är fantastiskt att den sista blomman blommar för mig.. det är nog den enda som ens vill visa liv här hemma =/

nä nu ska jag ta mig i kragen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback