tisdag.. 07.33

KNÄCKT!

jag förstår inte vad det är för fel när jag är så här himla trött varje morgon.. idag är jag iaf fullt förstående för mig själv när dom börjar slamra med några jävla järnrör ute i gränden klockan kvart i sex! vad ska de vara nödvändigt för?

än har jag inte lyckats plocka ihop riktigt från i lördags.. känns väldigt avlägset till en helt ren lägenhet men de ska nog gå att fixa. tror att det är sängen som förstör då den inte är bäddad.


för längesedan (tror jag) så skrev jag om en duva.. sedan la jag in en sång om en duva men än har jag inte fått höra melodin. nu ska jag dra ut texten till min systerdotter och sedan ska hon sjunga den för mig! jag blir så glad att någon kan den! mamma och syrran hade blivit så förvånade när dom hörde den och kände igen texten från min blogg.. HAHAHA!

nä egentligen borde jag väl typ sätta igång och göra något men de känns inte riktigt som att jag orkar.. om jag kommer hem i någon vettig tid ikväll så ska jag gå igenom några av mina hyllor i garderoben, finns kläder som jag aldrig använder och kommer att kunna använda igen.. tänk va underbart det vore att få köpa en helt ny garderob! åååh!

nu ska jag återgå till kaffet.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback