suck.

fans jävla skit! vaknade nu inatt vid fyratiden av att jag inte kunde svälja, insåg hur jävla ont det gjorde.. suck! nu är jag förkyld. eller ja förkyld och förkyld, jag hade såna där halstabletter med infektionshämmande grejs i så jag tog en sån och det känns ju iaf lite bättre.

idag är det barnkalas hos fabian och felicia, eller vuxenkalas kanske man ska kalla det =)

jag har köpt en cd-skiva och en beautybox till felicia och till fabbe har jag köpt nån duplo-borg med massor av gubbar, hoppas verkligen att dom blir glada! jag tycker det börjar bli så himla svårt att köpa något.. själv så skulle jag kunna ge dom mjukisdjur eftersom dom är så små i mina ögon.. men moster måste lära sig att dom börjar bli äldre, felicia är 7, fabian är 5 och melvin är 3! (jag blir mörkrädd när jag läser de)

ne nu ska jag ta och öppna fönstret, underbart väder ute idag! sedan ska jag ta å ringa pappsen.

tjing.

Kommentarer
Postat av: Therése

Du får krya på dig! Du får ju inte bli sjuk nu när semestern är på ingående :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback