pärsättning..

japp.. nu va de gjort! har satt potatis nu ikväll, fick hjälpa till att göra fårorna eftersom dom inte blev tillräckligt djupa annars.. sedan satte jag väl typ tre hela rader och lite till.. de e inte speciellt jobbigt men ja tråkigt som fan! får hoppas att de blir roligare att ta upp dom trots att det är tusen gånger mer jobb.

va hos sjukgymnasten idag.. riktigt skönt måste jag säga. återbesök på fredag (troligtvis för att jag är stel som en spik).. hela ländryggen är öm och ner i rumpan.. skuldrorna och nacken är väl lite bättre nu tror jag än när jag va där sist, men alltid kommer något nytt.
handen gör ju förbannat ont iaf - akupunkturnålsjävel!

nu ska jag slänga mig i duschen och sedan ska jag kasta mig i säng.. klockan börjar ju bli mycke för en sån gammal dam som mig.

natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback