nooo!

jag hatar tv'n! jag förstår inte vikten av att dom ska hålla kvar en till nästa säsong.. jag vill veta nu om dom överlever, george och izzy.. dom måste överleva!

med andra ord så va de säsongsavslutning på greys anatomy ikväll.. och jag grät inte alls i det här avsnittet! jag är mest irriterad på det ofantligt olidliga slutet.. jag längtar redan tills september då det ryktas att serien drar igång igen..

jaja.. imorgon är det torsdag och torsdag innebär dagen innan fredag, veckan har vänt gott folk! nu kan vi börja räkna ner mot helgen..! imorgon fyller också mor år, ska dit efter jobbet och äta tårta och tacos.. fira :D

dags för sängen så att jag inte försover mig igen..

natt natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback