kramfors here i come!

nu bär det snart iväg, är så jävla rastlös så jag tror jag spricker snart.. ska nog springa en sväng på stan först.. försökte få tag i magda men de sket sig =/ jaja.. hinner nog hälsa på henne någon annan dag =)

jag tänker dessutom inte kolla på smhi någe mer, jävla skitsida! va inne på aftonbladet också och där såg det exakt lika trist ut som på tidigare nämnda sida. SUCK! jaja.. det blir regnställ som outfit i helgen!

på vägen hem från jobbet så hörde jag studenterna, gud va jag längtar tillbaks till den tiden! snacka om att de va underbart roligt att springa omkring på skolan hela dagarna och vara med vännerna..! studentdagen va väl inte speciellt vacker för oss men ja.. den va bra den också! helt sjukt glad man va den dagen.. we made it MP3! ;D

i förrgår stod jag i duschen och sjöng på studentsången.. då inser man ju vilken jävla jubelidiot man är.. haha! det är ju inte direkt så att det är min tur i år.. inte nästa år heller för den delen, men sången gör mig på underbart bra humör.. får ta den ett par gånger ikväll med brudarna =)

nu ska jag sticka ner en sväng på lindex.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback