GRATTIS MAMMA!!

idag är det mammas stora dag och ikväll blir det fira av, efter jobbet bär det av upp till resele med syster och hos mamma väntar god mat och underbart sällskap.. barnen är tydligen där redan (fick höra hela högen när jag ringde och planerade en liten sång.. som dessvärre uteblev då det var mänskligt folk närvarande i samma rum - vill ju inte sjukskriva alla på jobbet)..

vaknade faktiskt i tid imorsse men ja.. jag orkade helt enkelt inte gå in och skriva någon rad här. kände mig helt knäckt men trots det så va jag utvilad.

imorgon bär det iväg till kramfors och stadsfest.. woohooo!

nu kommer en humörsvängning;

nu är jag förbannad på therese (manshataren), som vanligt går hon hem 13.30 och jag får sitta kvar i flera timmar till! DYNGA.. ARGH!

dags att återgå till jobbet.

tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback