...

jag vet inte varför jag tänker så jävla negativt jämt men jag känner inte att det är speciellt roligt att bara få skit hela dagarna.. jag vill inte vara här längre.

saker jag vill:

*åka utomlands
*vara med den jag älskar
*vara med vänner och familj
*äta god mat
*shoppa
*fixa klart min lägenhet
*gå på jysk (av nån jävla anledning känns det jätteviktigt!)
*sova

finns säkert mycke mer men va fan.. här sitter jag? slösar bort dagarna på jobb. aja, det är väl inte så att jag hatar mitt jobb men jag är rätt less.. fyra år.. FYRA ÅR!!!? (när hände de?)

nu ska jag snart äta lunch.. då får jag iaf äta mat.. men god mat vette fan, idag blir det nämligen pasta med tomatsås.. =/

miss you.

Kommentarer
Postat av: Shirin

Jag tror att du får skaffa snyggsperma på krogen, bli mamma till en riktig sötunge och få vara mammaledig ett år eller två. Då slipper du jobbet och kan shoppa på jysk för föräldrapenningen, äta god mat när du vill utan att tänka på vad du äter eftersom ungen tar all näring av dig :)



Tyvärr kommer du inte ha spec mycket tid för att fixa lägenheten..fast ungen kommer ju sova nån timme om dagen iaf :D



Där fick du in några flugor i en smäll iaf!



Ibland suger livet, men då kan det bara bli bättre!

Max skickar över en kram så att du ska känna dig lite bättre till mods :)



Kram

Postat av: mumlan

Stackars liten, du kan komma till mig, är ensam inatt, puss

2009-06-04 @ 16:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback