bored..

varför har vi ens öppet på jobbet idag? hela sverige har ju klämdag förutom vi på kundtjänst.. suck. jaja..här sitter jag iaf och väntar på att klockan ska slå 17.00 vilket är en evighet bort.. när klockan blir fem så ska jag åka hem, gå på bolaget och sedan på ica för att handla lite inför morgondagens grillning med manshataren.

känner mig inte speciellt munter idag men ja.. nu är det bara sju arbetsdagar kvar innan semestern! inga sistaminutenresor i vettigt pris så långt ögat kan nå, vad hände med sveriges sommarväder? det finns ju för fan inte.. kommer säkert att komma när man börjar jobba igen, typ augusti. suck!

middagstips någon? jag har noll koll på vad man överhuvudtaget kan äta, vet inte vad som finns.. känns som att jag gått igenom det här tusen gånger förut men jag ställer mig alltid samma frågor - vad blir det till middag idag?!

nä nu ska jag räkna ner minuterna till paus istället.. wunderbar!

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback