äntligen sol!

fy va de e skönt att vara utomhus när det är sol ute.. synd bara att man bor i en lägenhet som saknar balkong =/ det är väl typ nu man skulle vilja ha en.

gick upp till tessan en sväng innan kalaset idag.. drack lite kaffe och spelade guitar hero =) mamma och åke hämtade mig där sedan och så åkte vi upp till syster och barnen för att fira lite.. jag hoppas att barnen blev glada över paketen, fabbe såg då ut att tycka om sin men felicia vet jag inte. svårt att köpa paket till någon som fyller sju och inte säger vad hon önskar sig =/

efter fika och efter en omgång "med andra ord" så gick vi ner till hembygdsgården och stirrade lite.. insåg att klockan va rätt mycke så vi gick hem till syster igen och tog bilen ner på stures och köpte ett par burgare till barnen, åkte ner till risön och åt där.. själv fick man svälta ett tag till.. va lite i lekparken och jag kom väl hem för typ en timma sedan. har gjort pasta med svamp och skinksås till middag och ett par dagar framöver.. har lite lite pengar för att kunna hitta på något nytt varje dag, nu är det bara att ta vad man har.

på torsdag är det besiktning! jag hoppas för allt jag är värd att bilen går igenom och att den startar överhuvudtaget när jag ska dit (den har ju en tendens av att bli sur..), håll tummarna för mig gott folk!

ja ni.. 19.33 - dags att gå och lägga sig snart då, jobb imorgon. funderar på att ta en liten kvällspromenad innan jag går och knyter mig, ska bara vika tvätten först.

hej å hå och därefter god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback