äntligen semester!

jag trodde jag skulle gå under dom sista timmarna på jobbet men jag klarade det! kändes helt suveränt att gå hem trots att inte minen tyckte detsamma.. får hoppas att den lägger sig på topp imorgon.

åkte till kramfors med mamma och moster efter jobbet, käkade en rulle på sylos efter att ha uträttat det vi skulle ha gjort =) va riktigt gott.

har just surrat med farmor en sväng, synd att hon är så virrig men vi fick iaf ihop ett samtal på typ tjugo minuter.. skönt när både hon och jag är på gott humör =)

tänkte försöka lägga mig i tid idag så att jag kommer ur sängen i tid imorgon, ska nog slänga mig i duschen först och skrubba av lite bränna på ryggen.. flagorna häng! nu hoppas jag på halvbra väder ett par dagar iaf.. smhi visar bara halvdåligt och jag hoppas dom har fel för nu har jag tid att vara ute och dona.

klippning imorgon klockan två och sedan hoppas jag på besök senare på eftermiddagen/kvällen.. ;)

nä, god natt och sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback