tisdag..

igårkväll efter jobbet så kom lena förbi, gick på biblioteket (jag måste verkligen ta mig i kragen och börja låna böcker istället för att köpa dom) och sedan gick vi in en sväng på jysk. hade bestämt att vi skulle titta på film så vi gick iväg och hyrde revolutionary road och jag kan ju säga en sak: SE DEN INTE!!!

innan vi gick hem så tog vi in på ica och köpte grönsaker och dip och sedan tog vi en sallad på city.. allstå jag skäms! jag har varit där fyra dagar i sträck och ätit.. nu får det vara nog!

ja vi såg såklart filmen som var helt jävla värdelös, det var väl lite spännande i typ två minuter någonstans i slutet men ja.. that's it!

tog ett tag innan jag somnade, läste lite bok och så där.. sov som en kratta, klev först upp efter cirka femton minuter i sängen för att kissa.. vid halv två så klev jag upp och kissade igen.. vid fem så började jag bli kissnödig men tjurade mig kvar i sängen och höll mig tills den där förbannade lastbilen kom och började lasta gastuber eller va fan han nu gjorde... HALV SEX på morgonen!!!!! jaja.. klev upp och kissade, gick tillbaks till sängen och lyckades faktiskt somna om.. vaknade när klockan ringde vid halv sju och trodde jag skulle dö av trötthet, varför somnade jag om för? alltid lika dum..!

nu är det tisdag.. med idag inräknat så är det sjutton arbetsdagar kvar för mig innan jag börjar skolan.. sedan lär det ju bli ett gäng till under året som går men ja, så ser det ut nu.

wiiihooo.... idag hoppas jag att det blir lite roligare på jobbet än igår.

dags att läsa lite recept för att hitta på något till dagens lyxmiddag =) jag hoppas jag hittar något snabbt, enkelt, billigt och kanongott!

ha en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: Therése

Jobbmässigt sett, är idag roligare än igår?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback