suck, pust & stön..

jag blir lite less.. snacka om att jag inte kan tänka klart. vill jag ha en ny telefon?? JA! men vilken vill jag ha? jag funderar just nu på att bojkotta allt vad nya telefoner innebär eftersom dom är så satans dyra i den här stan.. suck.

billigaste jag hittat gällande samsung s5600 är 2769 plus frakt på 80 kronor på elgiganten, känns lite overkill med dom summorna men då har jag ju telefonen betald och klar. vad jag funderar på då är ju hur mycke pengar jag kommer att håva in iom julis lön?! vet inte ens vad semesterersättningen ligger på för dom här dagarna... tror att det handlar om typ 80 kronor per dag vilket inte blir speciellt mycke.

jaja jag har ett par dagar på mig innan det bär iväg till sundsvall så jag ska fundera någon dag till iaf.

nu ska jag ta å hitta på nåt =)

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback