regn regn regn..

nu har jag bytt nummer.. mitt nya har jag förhoppningsvis fått ut till alla berörda. om du inte fått något sms men borde ha fått det så hör av dig ;)

ikväll är det laxfestivalen i sollefteå och vad är det för väder ute? jo.. spöregn såklart! blir så jävla less på det här. vi hade lite planer på att grilla men ja.. de blev inget med det heller med tanke på att regnet öser ner. får bli en pizza eller något liknande?

har fått lön, fått igen pengar från ticnet och betalt alla räkningar.. nu ska jag hämta ut biljetterna en andra gång och den här gången gör jag det banne mig på atg och inte över internet.
27 november blir det winnerbäck i swedbank arena med natalie och benny! underbart roligt... jag längtar som en tok!

nejnejnej.. nu har jag inte ork att sitta här längre.. ska se när j tänkt att åka mot sollefteå så att jag också kan göra mig klar för att åka hemåt ;D

håll tummarna för mindre regn idag gott folk! sollefteå kan behöva det..

hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback