lunch och nytt abonnemang...

anders kom hit strax innan tolv och plockade upp mig, åkte iväg på ica och handlade lite och sedan åkte vi hem till mig och gjorde oss en rejäl kycklingsallad.. mumma! drack kaffe och åt en muffins efter de. proppmätt med andra ord ;D

tog en sväng ner på swedbank för att fixa över pengar till rätt konto, har ett låst som jag inte kommer åt från internetbanken vilket jag värdesätter så enormt!

bokade biljetter till winnerbäck i november idag.. skulle betala med internetbanken och allt sket sig, pengarna drog dom men biljetterna står som obetalda..! DYNGA! jaja.. skulle tydligen ringa imorgon så att dom kunde göra en återbetalning som skulle ta en hel vecka.. fan va less jag blir..! suck. de e ju inte så att man pungar ut 1170 kronor hux flux så där.

gick iväg till stjärna fyrkant och la iväg en beställning på ett abonnemang hos telia.. jag hoppas bara att det går att göra allt jag vill med det. telias max 25 är ju ett kanonabonnemang men det innebär också att jag måste byta nummer vilket gör mig lite ledsen =/ vill inte döda mitt halebop-kort känns det som eftersom det är ett gammalt gsm som fungerar i väldigt många låsta mobiler :D nytt nummer kommer att komma per sms till dom det berör och ni andra får söka mitt nummer på eniro om det är nåt ;)

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. vet inte ens vad jag ska äta till middag. känns rätt avlägset till frysen.. tror att det blir nå grönsaker och något trevligt till.. frågan är bara vad.

nä dags att göra något vettigt, datorn är ominstallerad så jag bör nog se över alla program som är nödvändiga.

tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Therése

VA? Ska du byta nummer?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback