back in town..

japp nu har jag kommit in i staden igen.. sollefteå alltså.

har hämtat ut winnerbäck-biljetterna, varit på bolaget och inhandlat vin och lite cider inför kvällen, varit på lindex och kollat på en alldeles för dyr regnjacka (399:-, men om det här vädret fortsätter så ska jag banne mig köpa en.. det går ju inte att vara ute!!!) och hämtat ut förköpsbiljetter till valvet ikväll.. en liten backup-plan eftersom det är så pissigt väder.. om det regnar ute så har vi ju då möjligheten att gå in på valvet utan att behöva stånka oss in och trängas i köer..

kom iaf hem strax efter tre så jag har ju hunnit med en del.. nu har jag duschat och väntar nu på att håret ska bli någorlunda torrt så att jag kan fixa det.. blir stuprörsjeans, gladiatorpjucks och linne ikväll.. känner inte för att ha klänning (inte just nu iaf men vem vet..)

nu ska jag nog ta och dricka lite cider, vänta på håret som jag skrev tidigare och sedan ska jag beställa pizza till mig och flickorna (lena och milla)..

SNÄLLA GUD LÅT DET SLUTA REGNA (om du nu finns förståss..)

Kommentarer
Postat av: Therése

Så det blev pizza för er med? Vi körde också på det! Iddes inte grilla..

Postat av: Shirin

Haha! Jag är inte på tjocken :P Men jag drömde väldigt mycket underligt när Max låg i magen, så teorin stämmer nog!

När ska du bli på tjocken då? Nu när du har en karl igen :D

2009-07-25 @ 18:15:21
URL: http://shirint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback