återigen jobb..

sitter på jobbet och håller på att få nå jävla bryt.. jag är tröttare än tröttast! (kanske inte borde sett två filmer igårkväll trots allt)..

åkte till j igår.. kändes som att det va lättare att vakna där än hemma hos mig, de va lika jävla svårt ändå. drog mig ur sängen ca 20 minuter efter att klockan ringt (vilket jag inte ens minns att den gjorde..) tack och lov så behövde jag inte kliva upp själv så de gick lite lättare pga de också.

ikväll ska lena komma förbi, hyra film och ja.. surra kanske?

än en gång så föröker jag vara nikotinfri.. jag är värdelös på de här, trots allt så har jag ju faktiskt inte tagit en snus sedan början på april (men har istället rökt desto mer..) har varit nikotinfri i ca 16 timmar nu vilket inte är någonting alls.. jaja. jag ska klara de här, jag har banne mig inte råd när jag sätter mig i skolbänken.

nä åter till jobb.. har tagit fem samtal hittills och gjort ett mail. känner mig förbannat lat men va ska jag göra när det knappt finns något?

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback