tvätthögen..

även fast jag skrev att jag skulle göra det igår så har jag fortfarande inte gjort det... jag fattar inte varför det ska vara så jobbigt.. =/ borde sätta fart... den har börjat skratta åt mig och på lördag kommer syrrans pojkar hit så då lär dom absolut inte ligga kvar i vardagsrummet..

har insett att det ekar i både mitt kylskåp och min frys idag... fan å! imorgon måste jag verkligen LAGA mat, nu är det bara sånt där jobbigt kvar. suck. funderar på nåt med kyckling, eller kanske lax? hmm... jobbigt läge.

har iaf fått tag på en miniräknare/grafräknare! yay! tack shirin för erbjudandet, hade jättegärna lånat den men nu har jag fått nys på en som befinner sig lite närmare ;)
imorgon kommer pappsen med räknaren så då e de bara att sätta fart med resten av matten :D

nä undra om man ska ta å försöka få bort högen... måste, måste måste!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback