snö snö snö...

det har snöat i säkert tre dagar nu, det slutar aldrig (?)... jag hade ställt in mig på att det skulle bli vår och man kände sig lite gladare åsså börjar allt om. suck. vaknar av den där förbannade traktorn som inte kan köra en gång på en väg utan måste åka fram och tillbaka precis nedanför mitt fönster (gå en utbildning för fan!).. han har nu hållt på i över en timma. i mina ögon så har det kommit ca två meter snö, jag kan tänka mig att det kanske är två decimeter...

nu sitter jag och äter frukost, gruvar mig för att gå utanför dörren... måste handla.

igår hann jag med en hel del ändå har jag kommit fram till, innan jag åkte till mor och åke så hade jag diskat, bäddat sängen, plockat undan från bordet, vikt ihop filten, lagt in alla kläder i garderoben, varit på stan... jag har säkert gjort något mer men jag kommer inte ihåg de för tillfället.

nu ska jag ta å dricka upp kaffet och gå ut och handla... fast äh jag kanske väntar ett tag, tills det snöar lite mindre.

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback