så har den här dagen börjat gå mot sitt slut..

jag fattar inte vart en del dagar tar vägen, även fast morgontimmarna släpar sig fram så kan eftermiddagen swischa förbi och sen får man gå hem.. (bortsett från dom sista 15 minuterna då..) känns som att man hunnit med en del idag, underbart!

första gången på typ tre dagar har jag hunnit diska allt som fanns i diskhon, jag har fått undan tvättställningen och nu fattas bara att jag ska lägga den färdigvikta tvätten i garderoben (där är det kaos!)...

sitter och spanar efter miniräknare som klarar av att rita grafer, skulle vara bra har jag insett... just nu sitter jag och ritar ggrafer för fullt i matten och tydligen blir kapitel två ännu värre... får hoppas att någon av dom på blocket finns kvar så att jag kan shoppa lite där :)

jag måste tacka dig bettan för att du erbjöd mig skjuts trots att jag missade erbjudandet... jag gick hem, benen förfrös innan jag ens hunnit ner till bron.. kändes som att jag var i filmen "alive" och att jag när som helst skulle ramla och dö och någon skulle behöva tugga i sig mina isbitar till lår... urk!

ikväll börjar greys! som jag har längtat efter detta ögonblick... jag följer ju typ bara två program och det är greys och desperate.. utan dom så finns det ju inget att titta på, synd att man inte kan lägga tv'n vilande under den period det inte går något på tv'n.

nä nu ska jag försöka få någon ordning och reda i min garderob.. jag måste hitta varma kläder tills imorgon med tanke på att bilen står still på jobbet :'(

/T

Kommentarer
Postat av: Shirin

http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/349286

Imorgon ringer mäklaren!! :)



Jag har en feting-miniräknare som man kan göra grafer och allt möjligt med ifall du vill låna?

2009-02-18 @ 22:03:54
URL: http://shirint.blogg.se/
Postat av: Alone in the dark!

Tina Tina Tina Tina, visa mig dina, visa mig dina.. du vet vad, du vet vad..... ohhh heeey! Tina Tina!!! :D

2009-02-18 @ 22:30:03
URL: http://theoneisonline.blogspot.com
Postat av: Therése

Stackars dig och stackars bil :|

2009-02-19 @ 07:41:53
URL: http://afts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback