ny dag, nya möjligheter..

det är väl egentligen det första man ska tänka när man slår upp ögonen varje morgon men icke... jag klarar inte av tanken på att måste dra mig ur sängen för att ta mig upp till jobbet.. kan man inte flytta jobbet från jobbet till hemma? UNDERBARA TANKE.. - visst jag sitter gärna bland annat folk men inte före klockan tio på morgonen... mitt humör är piss då.

idag så tog jag mig iaf upp ur sängen, åt frukost och åkte till jobbet... väl på jobbet så började väl dagen som vanligt = två minuter, less.

efter cirka tjugo minuter så säger en kär kollega till mig att min bil läcker olja (VA I HELVETE!), springer ut och ser att den röda pärlan har ett oljestreck efter sig en bra bit bortöver parkeringen och att det numera bildats en liten pöl under huven. fanfanfanfan... pappa svarar inte i telefon och jag kan inte speciellt mycke om bilar så ja.. de blir till att gå från jobbet idag =/

gårdagens matte flöt på bra... jag är nöjd med min insats i att inte förstå. det finns vissa a'n, b'n och x som inte riktigt vill fastna i min skalle - det löser sig säkert med tiden..

nu ska jag gå och flirta lite med någon som har en bil... som kanske ger mig möjligheten att åka hem från jobbet och slippa denna bitande kyla! dessutom är det lite brådis efter jobbet idag, som vanligt.

PISSBILSFANSHELVETESSKAP!
/T

Kommentarer
Postat av: allei

Suck vet hur de är pullan!! vi har haft alla möjliga problem med bilen vi med och de bara fortsätter:S

Postat av: Bettan

Jag slutar 16:30 om du vill åka, vi jobbar ju grannar så jag kan svänga förbi om du inte redan hittat någon vänlig själ att åka med.

2009-02-17 @ 13:36:31
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: Tommy

Det är jobbigt när allt går emot en på det där viset!

2009-02-18 @ 09:59:02
URL: http://www.cutthroat.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback