måndag - mer tvivelaktig till gårdagens löfte..

igår skrev jag "allt jag vill det klarar jag", jag vet inte längre.. idag är det måndag och som jag och manshataren brukar säga "morgon". det är idag ingen god morgon utan bara det andra ordet i den normala uppställningen.. jag är förbannat trött, jag vill hem och sova igen.

för mycke står på listan idag.. försökte ett tag med att skriva förkortningar så att den skulle se mindre ut men det blev lika många rader ändå.. jag längtar  tills klockan är 16.30 och jag sätter min fot utanför detta bygge och inväntar morgondagen.

idag ska jag:

-jobba för tre
-räkna matte c på lektion (17.30-20.00)
-läsa minst 30 sidor i den dåliga "den svarta boken"

+ en massa annat som står ordagrant på min lista men som jag inte vill skriva ordagrant här.. ibland är man en riktig mes, jag vet!

(och nej therese, jag har inte tagit en morgonpromenad - inte än men någon dag ska jag klara av det..)

nu ska jag återgå till jobbandet, har bara jobbat för en hittills... två kvar.

/T

Kommentarer
Postat av: Therése

Det borde verkligen finnas ett mellanting mellan godmorgon och morgon..

Postat av: Therése

God Morgon Light kanske?

2009-02-17 @ 15:47:27
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback