diskhögen..

den krympte drastiskt efter att jag va klar med morgonens sysslor... insåg när jag stod där att jag diskade lördagens disk också (jag är jääävligt lat tydligen).

emma... man måste ta tag i det någon gång så nu på morgonen diskade jag berget, bäddade sängen, drog på nya lakan osv plus att jag började vika ihop tvätten innan jag gick till jobbet.. detta kommer att innebära att jag har 35 minuters mer kväll ikväll att ta tillvara på ;) läs och lär... jag börjar ju nämligen bli gammal och vis =/

natalie... jag är ingen surfitta (bara ibland), jag är bara väldigt bitter.. det blir nog bättre med tiden. är ledig när jag fyller år, kommer du och hälsar på då? ;)

efter jobbet ska jag gå på apoteket och shoppa loss, det kommer säkert att sluta på typ tusen kronor... jag hatar apoteket även fast det är bra för mycke annat. tänk att få lägga dom tusen kronorna på kläder eller nåt istället, varför ska man ärva allt skit som går i släkten? hmm...

jag är iaf på allmänt bra humör.. det känns bra att jobba idag, jag har ju fått lön för mödan! imorgon kommer det säkert vara tillbaks till samma gamla vanliga.

nä nu... ska jag nog jobba igen.
/T

Kommentarer
Postat av: Natalie

åh vilken ära att få vara med på din blogg snygging där;) Mja men vilket datum va det nu då?

Postat av: TheOne

Du är så söt!

Vart ska vi vara med varandra?

2009-02-25 @ 19:30:02
URL: http://theoneisonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback