behåring..

jag gav mig in på en stripe från veet nu ikväll... vax-stripe alltså.. jag kan nog säga att jag aldrig mer gör om det, å iaf inte där jag testade den! huuga... traumatisk upplevelse.

i övrigt så har kvällen flutit på bra, therese kom förbi så det blev ingen film men det kan vara trevlig att göra något på lördagkväll också.. tack therese för att du roat mig ikväll och för att jag slapp sitta ensam här hemma och stirra!

har också städat mitt köksbord vilket man numera ser (det gjorde man absolut inte imorsse..) och dessutom har jag hittat helt splirrans nya sängkläder i min garderob som jag helt hade glömt bort så dom slängde jag in i tvätten.. dom kan nog bli fina här hemma :)
nu sitter jag och lyssnar på mina "nya" winnerbäck-skivor.. även fast dom har en hel del år på nacken så känns det underbart att kunna titta på orginalförpackningen och njuta av bilderna/texterna i dom små fina häftena som följer med.

måste svara på lite kommentarer som poppat upp dom senaste dagarna :D

Lena: alltså hallå... gamm-nucka blir man när man sitter hemma på fredagkväll och dricker vin medans man tittar på let's dance med en jämnårig vän, när man inte hittar på något med livet och sitter kvar på samma jävla stol dagarna i ända och inte vågar säga upp sig pga finanskriser och pengaproblem, när man sms'ar för att ha något att göra på kvällarna och när man inser att ens liv är lika intressant som en tändsticksask.. med detta vill jag mena att du inte är en gamm-nucka (grattis i förskott ;)

Shirin: hmm... det där med räkningen kan man ju faktiskt fundera på för vad räkningen gav mig och min vän håller vi varmt om hjärtat.. men visst fan skulle jag hellre beställa hela internet utan att betala, det hade varit kanon! ;)

Milla: jag kan garantera dig att på fredag så blir det vin, det blir en hel liter vin och du är välkommen att slå dig ner tillsammans med mig och therese på vår fredagsritual - vinfredag :D

(om någon annan har kommenterat som jag av misstag glömt så säg till för all del så ska jag med glädje besvara frågor och funderingar)

"här har ingenting hänt sen sist, här går dagarna och här går åren..." (så sant så sant lasse.. du är en vis man!)

så med ovanstående mening avslutar jag dagens bloggande.. nu bär det iväg till sängs.

over and out!

Kommentarer
Postat av: Therése

Tack själv, du räddade mig från tristessen en stund :)

Postat av: Therése

Idag är det freeedag ;)

2009-02-06 @ 07:53:41
URL: http://afts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback