älskade ungar..

nu har jag kommit hem från åke och mor... har varit riktigt mysigt att vara där idag, god mat och underbart sällskap. jag älskar verkligen min famlij! barnen har varit halvgalna, riktigt griniga och väldigt mysiga hela dagen (som vanligt är dom allt man kan vara..)

åke fick en låda med "ovanliga" öl och en hel massa ölkorv av oss, vad ger man någon som redan har allt? han fick ett halsband av felicia (fingervirkat i rött garn), vi trodde först att det va nåt annat så han såg ut som rambo ett tag tills felicia rättade honom och sa att det faktiskt va ett halsband och inget hårband... hahahaha! snacka om att man kan missförstå..

tänk va roligt man kan ha med en plastlåda! beskåda dagens roligaste timma... ;)











japp... vi är galna och ja vi hade förbannat tråkigt ;p tur att melvin kom på den brillianta idén om plastlådan från ikea.. tack gubben!

å här är några fler bilder, på resten av gänget (dom som inte roade sig med plastlådan)











en bra dag med andra ord... längesen jag använde kameran så flitigt som jag gjort idag =)

i bilen på vägen hem så fick inte alla barn somna med tanke på att syster ändå bara har två armar (ibland kan man tro att hon har fler)... vi försökte så mycke vi kunde med att få fabbe att vara vaken..

syster: FAAAABIIIIAAAAN, FAAAABBEEEEE!
fabbe: JAAAAAAAAAAAAAA, jag öööeee vaaeken.. (med världens tröttaste röst)
felicia: hahahaha, nee du sov...
fabbe: jag har rätt!

felicia predikade över att hon ville gå på fritids på måndag (barn kan vara knäppa ibland...) och att hon ville ta med sig sin nya cd som hon fick av mamma.. (momma). ett par minuter senare så har hon kommit på att hon svettas om foten.. det är många vändningar och diskussioner på 3 mil.. pju!

melvin har bäddat ner mig i soffan idag.. de va så mysigt.. sen hoppade han på mig (vilket inte va fullt lika mysigt) och vägrade låta mig kliva upp när jag väl va less på att ligga där... han satt som ett klistermärke på mitt ben och därefter på min höft... (yes! jag va populär idag...)

nu är det melodifestivalen, jag tycker att det bara blir sämre och sämre för varje år... minns ni när man va liten och det va typ fångad av en stormvind, gyllene skor och allt sånt? de va tider de!

nu ska jag sätta mig och titta igenom alla bilder från dagen... sen blir det sovdags.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback