välkommen 2010!

japp nu vill jag välkomna det kommande 2010.. jag ser verkligen fram emot ett nytt år med nya möjligheter och jag har en liten lista jag önskar att beta av under året men den tänker jag hålla hemlig =)

har kommit fram till att 2009 är en dimma, vad har hänt i år egentligen? det enda jag minns är att jag började skolan men sen är det svart.. suck!

nu ska jag ta och klä på mig och vänta på att lena kommer hit så att vi kan åka och handla inför kvällens festligheter =)

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Shirin

inte ens 35 cm :D den är ca 27 cm från huvud till tår om jag inte minns fel :)



gott nytt år!

2009-12-31 @ 14:42:08
Postat av: Mia B

Helt svart här också. Efter den, typ 23 augusti, har jag varit inne i skoldimman.

GOTT NYTT ÅR!

2010-01-01 @ 18:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback