sömnlös..

efter en nästintill sömnlös natt sitter jag nu och käkar frukost för att bygga upp energin inför dagens birsta! snacka om att det ska bli kul att titta på alla reor, synd bara att man har bestämt sig för att spara alla pengar som går för annars hade det blivit en rejäl shopping ;)

igår sydde jag och mamma gardiner till köket, det blev riktigt bra men det är synd att köksfönstret är bredare än själva tyget men jag har löst det på mitt lilla egna vis, huvudsaken det ser bra ut inifrån eller hur? ska lägga upp bilder senare men känner att jag inte har någon ork nu.

när mamma åkt så hann jag diska halva diskberget innan therése kom och hälsade på, vi bestämde oss för att hämta mat från kina till middag så det blev stekta nudlar med biff, kyckling och räkor =) mumma! efter det så fortsatte vi att snacka skit, diskutera telefoner och dess funktioner och ja.. precis som vanligt drack vi te & kaffe.

när tessan åkt så fastnade jag vid datorn.. precis som nu..

ikväll efter birsta bär det av mot kramfors så jag ska ta och packa inför det nu..
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback