same as earlier...

japp.. fortfarande skittråkigt, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. har plockat i och ur diskmaskinen, handdiskat det som inte fick plats.. lagat mat, städat undan efter middagen.. läst alldeles för mycket i boken.

magda sa att jag fick kika förbi om jag hade lust så jag överväger att göra det, bara ett par sidor till i boken..

j lär nog bli sen hem ikväll också, rätt tråkigt att bara sitta och stirra... tittade lite på min favorit bridget igår på kanal5 och jag kunde nästintill varenda replik (jag känner mig precis som henne många gånger)..

annars då? vi hade det praktiska provet i produktexponering idag och jag fick vara med en kille som heter mark, givetvis så fick vi tonvis med prylar som hade hjärtan på sig och jag är jätteglad över att jag fick åt mig en svart duk till vårt bord! vi lyckades ganska bra tycker jag så jag är nöjd (med de förutsättningar vi hade vill säga) men det är synd att det röda papperet tog slut.. vi körde med ett litet alla hjärtansdag-tema i vår "skyltning"..
efter det lilla provet så skulle var och en slå in ett paket, jag hittade ett brunt papper med några krusiduller på som jag använde och försökte få till ett snyggt snöre men givetvis så misslyckades jag (samma där med förutsättningarna..)

min bil jävlas också, just nu går det inte att öppna någon av bakdörrarna och jag överväger starkt att skrota det fanskapet.. jag orkar inte sitta och fundera på hur i helvete jag ska ta mig in i bilen med all packning varje gång, menmen snart övergår vintern i vår igen så jag får väl stå ut i 3,5 månad och vänta på bättre tider.

nä nu ska jag sätta mig och läsa ett kapitel till och sen får vi se om jag drar mig iväg till magda, jullan och björn =)

tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback