juldagen..

min älskade kisse..!



barnen väntar på tomten :D

 

tidsfördriv eftersom inte tomten kommer någon gång ;) mosters sötnosar!



men tillslut så kom tomten ändå..

 

tomten förklarar var han kommer ifrån..



det finns massvis med kort där vi försöker fånga bra ögonblick på barnen med tomten men det är inte så himla lätt när melvin hade vääärldens längsta armar när han hämtade sina paket.. tomten är bra läskig, men ett par fick vi iaf till ;)



gruppfoto :)



bästa bilden på melvin i tomtesammanhang..



och sedan gick tomten och lämnade barnen med en massa paket så vi fortsatte för oss själva.. efter paketöppningen så såg pojkarna ut så här ;)



sen blev det middag =)



åke ser lite grym ut ;)



och det här är sista bilden som togs innan min kamera la av.. typiskt att batteriet ska dö på julafton (nummer två)..



efter det här så fortsatte vi ätandet och tittade på en film med barnen.. men givetvis lekte vi med alla nya leksaker också! jag och felicia spelade twister och jag kan säga att jag fortfarande är öm i mina ben, man är inte speciellt vig och felicia är i detta fall den värsta motspelaren man kan ha (förutom julmaten då ;)..


Kommentarer
Postat av: Mia B

Turtles dräkten var jadra snygg! Det är väl den du berättat om?

2010-01-01 @ 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback