boooring!

har så förbannat tråkigt så jag tror jag går i taket snart, unnade mig själv en plopp på affären och det är väl typ det roligaste som hänt sedan jag kom hem..

är iaf i kramfors och har spenderat 1,5 kväll hos magda med familj :D har tagit några kort på jullan som jag tänkte lägga ut sedan.. hon är banne mig kramfors sötaste! så fort jag kommer dit nu så är jag nummer ett ;) tina.. tina.. tina.. hihihi.. sötnöt!

i övrigt så har jag varit på skolan idag, blev väl inget speciellt gjort utan vi var klara efter bara någon timma.. imorgon är det sovmorgon till halv ett och efter det så ska vi ha ett praktiskt prov i produktexponering, synd bara att jag inte orkat öva på textning men det får vi ta tag i imorgon.. svårt när man inte har bra pennor också!

annars då? måndagen blev ett riktigt äventyr med mamma.. hälsade på momma, va i tvättstugan, besiktade mammas bil, åkte med mamma upp till graninge, försökte hänga lite tvätt när jag kom hem och efter det så åkte jag hit.. blir nog kvar resten av veckan och svänger väl kanske förbi stan någon timma över fredagen eller kanske redan imorgon.. who knows :D

nu ska jag ta och plocka fram den sista twilight-boken.. jag har redan lyckats läsa över hundra sidor, så himla roligt att läsa en bra bok!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback