åååh herreguuuud!

klev upp vid halv sju, samtidigt som js katt misse.. misse stod bredvid mig och väntade på mys när jag vaknade, givetvis så kelade jag lite innan jag klev upp (vem vill inte ligga kvar i sängen??!)

vi åkte mot sollefteå strax innan halv åtta och när jag kom hem så svirade jag om till motionskläder och väntade på att pappa skulle komma och hämta en present.. tog en timmas promenad och svängde in på åhmans för att köpa knoppar till mitt sideboard, stannade en stund och chattade med syster innan jag gick hem för att montera mina nyinköpa jättefina knoppar.. MEN ICKE! givetvis så är skruven för kort för mina bamsingar till dörrar.. fan fan fan fan fan!

istället satte jag mig vid köksbordet för att fixa en uppgift vi fick i skolan igår, bryggde kaffe och tog mig en liten chokladpralin som jag fick i en goodiebag från åhmans :D man tackar man tackar!

hann ta en bild på dom innan dom försvann ;)



gjorde nästan hela uppgiften klar och sprang sedan iväg för att handla.. shoppade så att jag skulle kunna käka tacos till lunch, middag och lunch ännu en gång.. hann precis slänga i mig maten innan lektionen började halv ett.

korvstoppning har det varit resten av dagen, jag har dels tagit in en massa information om ekonomin (har prov imorgon bitti).. jag har ringt både if och förenade liv eftersom mitt fackförbund byter försäkringsbolag, hädanefter så kommer jag få betala typ 138 kronor i månaden vilket är en höjning med typ 13 kronor men om jag inte fattat allt fel så har jag fler försäkringar nu än någonsin..

ringde till pappa för att se om han hade några skruvar till mina knoppar och givetvis hade han det, dessvärre så glömde han att lägga ner två av den sorten som passade men nu sitter iaf en knopp på plats!! WOOHOOO!

dessutom så har jag varit iväg på stan och köpt lite bilar till pojkarna och en penna till felicia som dom ska få i julklapp från pappa och rosie.. inte så himla kul att bara få möbler =/

nu ska jag ta och tanka in lite fler bilder på datorn så att jag kan visa er månaden som gått, men ni kommer nog få vänta någon dag till eftersom det är skola imorgon, lussekattsätning hos syster ikväll och klassfest imorgon kväll.. =)

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback